• Greek
  • English (United Kingdom)
Προπόνηση Cardio Tennis σε ενήλικες PDF Εκτύπωση E-mail
Ενήλικες
Συντάχθηκε απο τον/την Παναγιώτης Θεoδωρόπουλος   
Πέμπτη, 25 Φεβρουάριος 2010 09:45

 

613

 

 

Τα τελευταία 10 με 15 χρόνια , οι αμερικάνοι εξορμούν στα γυμναστήρια για να διατηρήσουν τη φόρμα τους , να ελέγξουν το βάρος τους και να απολαύσουν μια αερόβια προπόνηση. Μετά από εκτενή έρευνα και αναγνωρίζοντας την ανάγκη το tennis να γίνει μέρος αυτής της τάσης για υγιεινή ζωή και άσκηση , η Tennis Industry Association δημιούργησε ένα φανταστικό πρόγραμμα που ονομάζεται "Cardio Tennis".
To Cardio Tennis είναι μια ομαδική , διασκεδαστική δραστηριότητα που βοηθά το tennis να συναγωνιστεί με τη βιομηχανία του fitness , μέσω μιας συναρπαστικής προπόνησης , τη χρήση μουσικής και παλμογράφων. Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια προθέρμανση 5-10 λεπτών , την κύρια προπόνηση η οποία διαρκεί 40-50 λεπτά στο 65%-85% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας του αθλουμένου και τελειώνει με μια χαλαρή φάση αποθεραπείας .


Το κλειδί σε αυτή τη διασκεδαστική δραστηριότητα είναι ο προπονητής , ο επαγγελματίας του tennis , και οι κοινωνικές ικανότητές του καθώς και η ικανότητά του στην τροφοδοσία. Το ευχάριστο κοινωνικό κλίμα , η ένταση της προπόνησης και η ικανότητα προσαρμογής σε διαφορετικά επίπεδα παικτών , εξαρτώνται αποκλειστικά από τον επαγγελματία που παρουσιάζει το πρόγραμμα αυτό.


Η ιδανική προσωπικότητα ενός επαγγελματία του Cardio Tennis είναι θετική , κινεί το ενδιαφέρον και είναι ξεχειλίζει από ένταση και ενθουσιασμό. Όταν προσπαθείτε να στήσετε το πρόγραμμα Cardio Tennis στο δικό σας club , διαλέξτε εκείνους τους επαγγελματίες που ταιριάζουν περισσότερο με την παραπάνω περθγραφή. Ο κόσμος αναζητά τρόπους και ευκαιρίες για να γυμναστεί. Σκέφτονται σοβαρά ακόμα και τους διαδρόμους και τα ελλειπτικά μηχανήματα στα γυμναστήρια. Πόσο βαρετό! Ο κόσμος θέλει να διασκεδάσει. Ως επαγγελματίες του χώρου , μπορούμε να παρέχουμε διασκέδαση και ένταση ταυτόχρονα! Να είστε προετοιμασμένοι. Έχετε τους σταθμούς σας έτοιμους μέσα στο γήπεδο πριν να έρθουν οι μαθητές σας ( ασκήσεις για τη sideline , agility ladders και κώνους) , όπως επίσης το καλάθι σας γεμάτο με μπάλες , τη μουσική σας έτοιμη και τέλος τους παλμογράφους.


Ξεκινήστε με ένα αρμονικά αυξανόμενο σε ένταση ζέσταμα . Χρησιμοποιήστε χαρούμενο και ενθαρρυντικό τόνο στη φωνή σας. Προσφέρετε ποικιλία δραστηριοτήτων. Δείξτε εκείνο το μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό σας και πόσο ενθουσιασμένοι είστε πως για αυτή την ώρα της ημέρας , έχετε να παρουσιάσετε το παιχνίδι του tennis , να παίξετε μουσική και να διασκεδάσετε!

Η τροφοδοσία είναι επίσης το ίδιο σημαντική όσο και η ενθουσιώδης προσωπικότητά σας. Εάν έχετε οχτώ άτομα μέσα στο γήπεδο πρέπει να είστε έτοιμοι να τροφοδοτείτε δύο , τρείς και τέσσερις μπάλες διαδοχικά αλλά και να προσέχετε την ασφάλεια των μαθητών σας συχρόνως.


Παρακάτω είναι μερικά στοιχεία που μπορούν να σας βοηθήσουν στην τροφοδοσία:

 

1. Χρησιμοποιήστε κατάλληλο εξοπλισμό , που συμπεριλαμβάνει ένα γεμάτο καλάθι που ταιριάζει στο ύψος σας και μια ελαφριά ρακέτα που να είναι εύκολο να τη χειριστείτε και να μην σας κουράζει.
2. Τοποθετήστε το καλάθι στα αριστερά σας (αν είστε δεξιόχειρας) και λίγο μπροστά σας. Να έχετε τα μάτια σας στους παίκτες και στις μπάλες που έρχονται επάνω σας.
3. Αναπτύξτε ρυθμό στην τροφοδοσία σας . Προσπαθήστε να έχετε πάντοτε δύο μπάλες στο χέρι σας για να μπορείτε να πετάτε μπάλες συνεχώς.
4. Χρησιμοποιήστε μια λαβή που να είναι άνετη για εσάς , αλλά μείνετε μακριά από western και semiwestern λαβές. Μια λαβή «σφυρί» ή ακόμα και μια eastern backhand λαβή θα είναι πολύ καλή. Μπορείτε ακόμα να πιάσετε τη ρακέτα από το λαιμό για ακόμα πιο εύκολη τροφοδοσία.
5. Μάθετε διπλές και τριπλές τροφοδοσίες για το κομμάτι της προπόνησης με τα drills από το καλάθι . Κρατείστε όλους τους παίκτες σας σε κίνηση.
6. Οργανώστε τον τρόπο που θα κινούνται και θα αλλάζουν οι παίκτες. Παράλληλα drills - ξεκινούν από τη μια γωνία του γηπέδου και κινούνται παράλληλα προς την άλλη γωνία : χρησιμοποιήστε διπλή ή τριπλή τροφοδοσία. Αφήστε τους παίκτες να επιστρέφουν στην αρχή μετά από μια δραστηριότητα fitness όπως είναι η agility ladder. Κάθετα drills - συνήθως σε δύο γραμμές όπου οι παίκτες κινούνται προς τα εμπρός και βγαίνουν προς τα έξω. Χρησιμοποιήστε διπλή τροφοδοσία.
7. Προσαρμόστε την τροφοδοσία σας σύμφωνα με το επίπεδο της φυσικής κατάστασης των παικτών σας. Για τους αρχαρίους που είναι σε καλή κατάσταση χρησιμοποιήστε γρήγορη συχνότητα αλλά μαλακή μπάλα. Για αυτούς που είναι σε χειρότερη φυσική κατάσταση αλλά προχωρημένους , χρησιμοποιήστε πιο αργή συχνότητα αλλά με γρήγορη μπάλα.
8. Ακρίβεια - πρέπει να τροφοδοτείτε γρήγορα αλλά με ακρίβεια. Οι μπάλες που πετάτε πρέπει να προκαλούν τις ικανότητες των παικτών σας. Να έχετε κατά νου ότι το κλειδί για μια επιτυχημένη προπόνηση Cardio Tennis είναι η ακριβής τροφοδοσία που προκαλεί και τη φυσική κατάσταση του παίκτη αλλά και το επίπεδό του ως παίκτη.

 

Εάν θέλετε να τελειοποιήσετε κάποιες από αυτές τις ικανότητες απευθυνθείτε στο Cardio Tennis DVD το οποίο έχει ειδικά κομμάτια πάνω στην τροφοδοσία και την ψυχολογική κινητοποίηση. Μπορείτε να παραλάβετε το DVD και άλλα εργαλεία marketing χωρίς χρέωση καθώς και να μάθετε περισσότερα σχετικά με την τροφοδοσία και τις προσεγγίσεις στην προσωπικότητα από το site www.Partners.CardioTennis.com. Εάν πρόκειται να γίνει κάποιο σεμινάριο στην περιοχή σας σχετικά με το Cardio Tennis προσπαθείστε να το παρακολουθήσετε. Συνήθως υπάρχουν μαθήματα πάνω στους τρόπους τροφοδοσίας.


Συμπερασματικά , θα λέγαμε ότι ο προπονητής είναι το πιο σημαντικό κομμάτι σε ένα πρόγραμμα Cardio Tennis. Το γελαστό του πρόσωπο , τα ενθαρρυντικά του λόγια , και η ενθουσιώδης γλώσσα του σώματος μαζί με τις καλά προπονημένες ικανότητές του στην τροφοδοσία προσαρμοσμένες στο επίπεδο των μαθητών του , είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία σε ένα επιτυχημένο πρόγραμμα Cardio Tennis. Με αυτά τα χαρακτηριστικά μπορείτε να εκμεταλευτείτε τις τεράστιες δυνατότητες για αύξηση των εσόδων και των πελατών σας στην περιοχή σας , μέσω αυτής της νέας , διασκεδαστικής δραστηριότητας fitness.

To άθρο δημοσιεύτηκε με πρωτότυπο τίτλο :

Personality and feeding skills - Key elements to a fun Cardio Tennis program
by Sophie Woorons-Johnston, Ph.D.

http://www.addvantageuspta.com

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 13 Ιούνιος 2014 13:47
 
U.S. Professional Tennis Association  Tennis Europe  International Tennis Federation  Little Tennis USPTA  USTA  iCoach  Play & Stay 
LTA, British Tennis  The Bailey Method  U.S. Pro Tennis Shop  Advanced Coaching Education  Mental Edge International  Tennis Australia  Tennis 10s